Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter underbart mina blöter igenom en tidning på en dag =/Min slaffsar inte så mycket så en tidning räcker för honom. Det är mest för att suga upp det värsta skvättet.
Ja vad har ni under skålarna för att skydda golven , behöver tips, har provat olika underlägg men det går igenom när mina slafsiga hundar dricker =D
En stor bricka med kanter. Bara att plocka upp och tömma/skölja av när det har kladdats... En del vatten hamnar ju utanför ändå när hon dricker och sedan går iväg med munnen full och slafsar på över halva köket. Men det minskar skvätt iaf.
Samma med katterna faktiskt - fast de har en mindre storlek.
Ja vad har ni under skålarna för att skydda golven , behöver tips, har provat olika underlägg men det går igenom när mina slafsiga hundar dricker =D
ska kolla på ikea =)Förr hade jag också mat och vattenskål på en bricka med kanter. Hittade en större som var billig och fin på Ikea.
Numera har vi vattenskål och utfodring i ett rum med klinker och golvvärme. Superlyxigt.
Det har jag också haft , det slutade med att när jag lyfte på bordstabletten hade den färgat hela golvet svart=PHar ett vanligt plastunderlägg (alltså en bordstablett, eller vad kallar man det?), funkar jättebra. Men min hund slabbar ingenting när han dricker, det är bara jag som spiller när jag fyller på skålen.
Vissa har det bra... =PInget. Mina hundar dricker typ aldrig, och när dom väl gör det så håller dom vattnet i skålen. Om maten skulle råka hamna utanför skålen så äter dom upp det.
Det har jag också haft , det slutade med att när jag lyfte på bordstabletten hade den färgat hela golvet svart=P
Haha känner samma =DJa, det har jag också varit med om för länge sen innan jag insåg att jag faktiskt måste torka upp vattnet när jag spiller. Men med tanke på att hunden inte slabbar och jag spiller så mycket att jag ändå måste ta bort underlägget och torka torrt är det egentligen rätt meningslöst att ha underlägget där haha.