Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså jag har verkligen inga bra kläder när det är riktigt kallt ute och nu börjar jag känna smått panik över hur jag ska överleva vintern med två hundar.. Har ni några bra tips på VARMA kläder som passar extrema fryslortar, särskilt jackor så tar jag tacksamt emot!
Täckbyxor och täckjacka. Min hundträningsväst har jag utanpå (den är rätt rymlig).Ja alltså jag har verkligen inga bra kläder när det är riktigt kallt ute och nu börjar jag känna smått panik över hur jag ska överleva vintern med två hundar.. Har ni några bra tips på VARMA kläder som passar extrema fryslortar, särskilt jackor så tar jag tacksamt emot!
Vad är det för värmeväst du kör på?Underställ, fodrade typ jaktbyxor, värmeväst (batteridriven, räddningen under långa kalla dagar!) och fodrad jacka. Ibland har jag en tunn dunväst under jackan i stället för värmevästen.
Och jag gör typ så, men jag har ull underställ, ulltröja och om det behövs ännu en ulltröja på det. Bor i Norrland och äger ingen vinterjackaMerinoull underställ, ulltröjor och typ en jaktjacka brukar fungera för mig!
Vad är det för värmeväst du kör på?