Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Sv: Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Jag köpte några mammabyxor på lindex.

Sen var/är det ju så bra mode med alla tunikor.
Körde stehårt på det då dom kunde jag ju använda sen oxå.
Plus att man såg fortfarande lite snygg och trendig ut.;)

Rena mammakläder tycker jag e på tok för dyrt....:crazy:
 
Sv: Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Jag är värsta shopoholicen och efter två graviditeter har jag runt 7-8par byxor i olika modeller, samt runt 25 överplagg; t-shirts, tunikor, blusar mm. Använder inget av det "ogravid", utan tvättar - viker in - ev lagar och sparar inför framtiden.

Köper mest på H&M, Lindex och KappAhl.

Tyvärr tror många gravida vänner att bara för att jag har enorma mängder mammakläder så ska de få eller få låna. Jag är tyvärr ganska ego. Lånar inte ut om det inte är till något speciellt tillfälle, och vill heller inte ge bort.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Köpte två par mammajeans i affär. Sedan köpte jag linnebyxor på tradera. Överdelar hade jag haft samma som när jag inte var gravid + köpte 2 tunikor i samma storlek jag har annars, kalasbra mode! Hemma hade jag mest mysbyxor. Jobbar i lagård så jag behövde inte så mycket civilkläder.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 092
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall
  • Tips på bra skomakare!

Omröstningar

Tillbaka
Upp