G
grimskft
Idag var jag och min fina c-ponny Colan på tävling. Första klassen var en LC. Allt gick jättebra sånär som på en rivning i omhoppningen. Hon var jättepigg och fräsch. Vi ställde in henne i transporten i väntan på att LB:n skulle börja. Vi tog ut henne sadlade och satte på benskydden och gjorde allt annat klart. Började rida fram o hon kändes ganska okej. Efter en kvarts uppvärmning började vi hoppa fram på krysset. Hon sög inte tag i hindret som hon brukade men jag fortsatte. När vi skulle hoppa räcket och oxern var det stopp tio meter innan hindret. Jag blev nervös och sa till min mamma att hon inte kändes som hon brukade. Vi kom in på banan och kom inte längre än till första hindret. Hon gjorde precis likadant som på framridningen.
Hon är varken halt eller svullen på något ben, vi har sprungit med henne och longerat henne men vi kan inte hitta något fel. Det här är verkligen inte likt henne för hon är hur ärlig som helst och stannar nästan aldrig, definitivt inte när vi tävlat. Har ni varit med om något liknande? vad berodde det på? Skulle vara jättesnällt om NÅGON hade varit med om ungefär samma sak.
// Oroliga Jag
Hon är varken halt eller svullen på något ben, vi har sprungit med henne och longerat henne men vi kan inte hitta något fel. Det här är verkligen inte likt henne för hon är hur ärlig som helst och stannar nästan aldrig, definitivt inte när vi tävlat. Har ni varit med om något liknande? vad berodde det på? Skulle vara jättesnällt om NÅGON hade varit med om ungefär samma sak.
// Oroliga Jag