Vad har denna katt för färg? *bild*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Ynthe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 662
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Puttar upp...

Ingen som har något mer att tillägga?

Jag skulle vilja ha en bra bild på sidan av henne, är hon tabby så hon ingen tydlig tabby.

JustME83 skrev:
Jag skulle vilja ha en bra bild på sidan av henne, är hon tabby så hon ingen tydlig tabby.

Mönstret blir gärna otydligt på en långhårig katt, men hon ser tillräckligt mörk ut för att vara tabby. En tigré borde ha mer ljus i pälsen.

jag får ursäkta mig , den datan jag satt på när jag sa att hon absolut inte var blå har väldigt dåliga ljusinställningar har jag märkt :crazy:
där såg hon absolut inte blå ut utan rättare sagt brun . ;)

Tänkte nästan att det var nått sånt, här är den klart blå så jag blev lite förvånad :D

Det är en blåmönstrad katt. Kan inte se mönstret i den långa pälsen så det blir en blåagouti helt enkelt. EMS kod a 21

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
565
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
988
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka