Vad göra med åksjuk hund?

YorkWann

Trådstartare
Vi ska nämligen iväg imorgon, och jag hinner inte hämta ut fler "åksjuketabletter" förrän på måndag!
Tips mottages tacksamt!!

Se till att köra lugnt, och att hunden kanske inte ÄTER så mycket några timmar innan resan?
Vatten är viktigt.

/Farouk - icke hundmänniska :D

Hur åker hunden i bilen? Sitter den bak i en bur? Om ni är två som åker så pröva att ha den i famnen i framsätet. Det har funkat på mina hundar. Åker du själv så köp ett såntdär "hundbälte" och spänn fast hunden i framsätet. :bump:

Lycka till

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Sel
·
Övr. Hund Undrar hur ni gör efter stallet med era hundar. Leriga från topp till tå oftast, speciellt okt-april Tvättar ni dom med schampo varje...
Svar
19
· Visningar
1 232
Senast: Ketrawzc
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka