Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Andra kollar på Hoppningen och jag ska strax bänka mig framför Derby sändningen från Jägersro 🙈 Två väldigt öppna fält dagen till ära vilket blir spännande. Tuffa fyra åringar som ska slåss om att få skriva in sig i historieböckerna.

Min hund

E193D61B-7489-47BB-B310-20A5F4A86057.webp

Anticimex-teknikerna har varit här!
Så trevliga :)

Hittade bara ett enda litet spår så enligt dem verkar jag ha upptäckt det "i ett väldigt tidigt stadie". Så hoppas det stämmer! Glömde såklart be att få titta på spåret de hittade, men men. Alla möbler är tillbaka på sin plats och jag ska kollapsa på soffan och titta på hoppning :love:

Funderar på om det är rimligt att köpa ett kilo kiselgur på granngården och ha hemma i förebyggande syfte. Typ för begagnade möbler och om man flyttar någon gång 😂

Inga fler måsten idag, underbart!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 466
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar