wizo
Trådstartare
Ja just som rubriken lyder så undrar jag vad för tävlingsrockard du skulle välja om du fick välja helt fritt utan att behöva tänka på priset!
Jag vill själv ha en som går att plocka isär lätt så man kan få med sig den i bilen/ hästsläpet samtidigt som hästen, måste vara godkänd för tävling och dem ska vara skön att sitta i och passa hästen bra. Vill inte ha punka heller!
Den ska passa en c-ponny.
Jag har fått möjlighet att bli sponsrad till denna vagn som jag nu bara måste hitta också!
Så vad skulle ni välja för vagnar om ni fick drömma er bort lite?
Gärna bilder eller länkar och för och nackdelar på de olika vagnarna.
Du kanske redan har din drömvagn, då får du gärna skicka bilder och tala om hur den är att köra med och så vidare.
Jag vill själv ha en som går att plocka isär lätt så man kan få med sig den i bilen/ hästsläpet samtidigt som hästen, måste vara godkänd för tävling och dem ska vara skön att sitta i och passa hästen bra. Vill inte ha punka heller!
Den ska passa en c-ponny.
Jag har fått möjlighet att bli sponsrad till denna vagn som jag nu bara måste hitta också!
Så vad skulle ni välja för vagnar om ni fick drömma er bort lite?
Gärna bilder eller länkar och för och nackdelar på de olika vagnarna.
Du kanske redan har din drömvagn, då får du gärna skicka bilder och tala om hur den är att köra med och så vidare.