astronaut
Trådstartare
Jag har aldrig valt att byta foder efter att jag tog över hunden. Han är rätt så kräsen när det kommer till det, han ratar foder med kvalité och äter med stor aptit gärna coops egna mat. Eftr att ha klappat honom så har jag ändå känt av att han har börjat smalnat av lite, inget som syns, men det känns. Lite väl tydligt.
Han har idag doggys senior, små bitar. Och jag börjar leta efter ett bra seniorfoder. Han har fri tillgång till sin mat och den fylls på allt efter. Blötmat tål inte hans mage (provat olika sorter och han blir lös i magen av bara en halv burk). Potatis får han av mig då o då (när det blir över) och av mamma och mormor får han en portion havregrynsgröt.
Han ratade bl.a Hills och Royal Canin så de är uteslutna redan nu.
Han vill ha små bitar på sitt foder.
Har ni tips på ett bra seniorfoder, med små bitar? Är Iams ett bra foder? Eller har ni tips på något bra foder med små bitar?
Han har idag doggys senior, små bitar. Och jag börjar leta efter ett bra seniorfoder. Han har fri tillgång till sin mat och den fylls på allt efter. Blötmat tål inte hans mage (provat olika sorter och han blir lös i magen av bara en halv burk). Potatis får han av mig då o då (när det blir över) och av mamma och mormor får han en portion havregrynsgröt.
Han ratade bl.a Hills och Royal Canin så de är uteslutna redan nu.
Han vill ha små bitar på sitt foder.
Har ni tips på ett bra seniorfoder, med små bitar? Är Iams ett bra foder? Eller har ni tips på något bra foder med små bitar?