vad blir de för papper

LadySara

Trådstartare
mamman är en arab tror hon e AB premierad. pappan godkänd welshhingst dock var han ej betald de året han råkade betäcka henne. han var gammal å gav oftast inga avkommor på slutet så han fick skrota i hagen med gammel damen å blev de nått så blev de. å nu så undrar ja hur de blir med de fölet vid registrering och senare om man vill ta föl efter henne?? lite invecklat kanske men iaf..

Tyvärr räknas hingsten som "icke godkänd" om han inte hade löst licens för året han betäckte...

Du kan registrera den som partbred i ARAB:s register, möjligen kan du regga någonannanstans med, men definitivt i ARAB:s register.

Dock blir den reggad med icke godkänd fader, eller med fader okänd.

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 656
Senast: Freazer
·
Avel Hej jag är lite ny på detta med betäckning men jag funderar på att betäcka mitt new forest sto Casandra III som är en renrasig new...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: Görel
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 268
Senast: Habina
·
Islandshäst Jag är uppväxt i en familj där vi föder upp både hundar och katter. Hästar har vi inte alltid haft, vi köpte våra första hästar i...
Svar
9
· Visningar
2 234
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka