Vad betyder "stapplare" "hoppare" mm egentligen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad betyder "stapplare" "hoppare" mm egentligen?

Råttor e läskiga... :D

Oja, finns inget härligare! Har 6 sötnosar, och får snart hem 3 till... :love:

Gör som de andra säger, skriv flummiga inlägg, sarta flummiga trådar och tjaaa avbryt allt som är ett liv för att lägga din vakna tid på buke :D

Nope, dessvärre inte. Vill göra det men kan inte ta mig söderut till utställningarna... Så jag har bara varit med på en liten inofficiell utställning uppe i Hofors.
Men vi hoppas på att kunna få ihop en aktivitetskommittée här i Gävledala så när vi väl kommit igång så... :)
Du då?

Okej! vad brukar du göra med dina råttor??
nej de gör jag inte. :)

Gud vad mycket alla har skrivit :o Haha, i för sig det tog ett tag innan jag våga skriva något här på buke, våga inte ens skriva ett sånt inlägg att jag var ny här :p :D

Tja, det är bara till att börja skriva flummtrådar som alla säger :D

precis! idag har jag faktiskt skrivit ca 40 inlägg:)

Ohh. nice! Då ska jag väl bli något annat snart.. ;D Om 3 inlägg blir jag hoppare!

Lite allt möjligt, gosar, leker, tränar, promenerar osv :)

Galning :eek: Varför inte? Är ju utställningar nere vid dig jämt ju :D

Vad tränar ni för ngt? Konster och sånt?? :D
Promenerar med sele och koppel? :)
de är de säkert men jag är inte så engagerad i utställningar och sånt. Måste dom inte ha stamtavla och sånt då?

Russis skrev:
Gör som vi flesta gör: Flumma! :angel: :D

Då blir det myyycket inlägg! ;)

Alltså jag fattar inte, det är inte en jävel som har frågat efter mina underbara och magiska drömfångare :eek: :cry:
Jag har fyllt hela mitt rum med kartonger fulla av material så jag bara kan sätta mig och pyssla ihop så fort jag får en beställning, men det kommer ingen :confused: . Så nu får jag sova på golvet för sängen och soffan sålde jag för att köpa kartongerna!!

Murray skrev:
Alltså jag fattar inte, det är inte en jävel som har frågat efter mina underbara och magiska drömfångare :eek: :cry:
Jag har fyllt hela mitt rum med kartonger fulla av material så jag bara kan sätta mig och pyssla ihop så fort jag får en beställning, men det kommer ingen :confused: . Så nu får jag sova på golvet för sängen och soffan sålde jag för att köpa kartongerna!!

Drömfångare??? Vad är det?? *nyfiken*

jag klättrar snabbt uppåt...har skrivit över 100 inlägg på två dagar och det är inga fluminlägg de! ;) *några kanske men dom flesta är seriösa* :D

Ett insiderskämt som började med att jag skickade en drömfångare på posten till Russis och sen blev Henchen mfl. indragna i det :banana: :D

Lite trick, allmän lydnad (de får INTE äta mattes snus :devil: :D), agility osv :) Och jorå, jag är ute och promenerar med de också, men på själva promenaderna är det de som går med mig eller de som sitter på axeln :D

Nix, gäller bara att du är medlem och de är registrerade/under registrering :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
491
Senast: Blyger
·
Tjatter Det finns en skylt, blästerf:a står det. Jag läser det jämt på heeelt fel vis :angel: Men vad betyder det egentligen?
Svar
4
· Visningar
530
Senast: gul_zebra
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar