Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur mycket foder jäst kan man max ge??
Jag har tänkt att ge 300g (4 dl) / dag är det ok??
Förresetn så älskar hästen det! Innan så åt han helst inte pelletrerad lusern men när jag blandar i foderjäst så äter han med stooor aptit!
Foder & Strö
Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hundavel & Ras Det tänker jag också. Snorkandet, snufflandet, "klumpigheten" och rultandet som jag ofta tycker att jag ser i frallor och mopsar till...
Islandshäst Jag har fasta ringar. Jag övervägde lite olika andra varianter men denna dök upp på nedsatt pris i rätt storlek så då slog jag till. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.