Vad är detta?

bitta

Trådstartare
Den här känns jag inte bekant med. Är det någon som kan presentera oss?
33355
20190718_174104.jpg
 
Aha, tack! Då är bara frågan hur den hamnade utanför mitt hus. Den verkar ju inte växa vilt här.
 
Det måste väl vara så. Men den måste ha haft god hjälp av något djur. Jag har inte sett den hos mina närmaste grannar och bara min tomt är på nästan 4 hektar. Den är hur som helst välkommen. (Det är ingen j-a lupin i alla fall) 😄
 
Det måste väl vara så. Men den måste ha haft god hjälp av något djur. Jag har inte sett den hos mina närmaste grannar och bara min tomt är på nästan 4 hektar. Den är hur som helst välkommen. (Det är ingen j-a lupin i alla fall) 😄
samla fröna.
Det är en ettåring.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Någon som har en aning om vad för ägg det här är? De är ”utomhus” (på en physalisplanta på inglasad altan, men som dagtid är öppen vid...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Hedinn
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
343
Senast: sthu
·
Trädgård & Växter Någon som vet vilken växt detta är? Den har börjat växa i en oöppnad jordpåse som min syster köpt. Ingen av oss är särskilt bra på...
2
Svar
21
· Visningar
1 152
Senast: ginnies
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
751
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp