Vad är det för program som fattas?

Rumpnissen

Trådstartare
När jag ska titta på filmerna på http://www.horsedances.net/VideoKeuzeMenu.htm så fungerar det inte. (Gå in på downloads) Filmerna kommer inte upp, det gjorde det dock på på skolan men där kunnde jag ju inte ha ljud. :( Vad är det för program som fattas i min dator eftersom den inte kan visa det rullande tjoffset? Och var får jag tag på det?
 
Sv: Vad är det för program som fattas?

jag skulle föreslå att ladda ner Klite 's Media Player Classic
Den tar de flesta formaten.. sen jag laddade ner den har jag itne haft problem att öppna en enda film!

Lycka till!
 
Sv: Vad är det för program som fattas?

Jag har för mig att Theos filer är Real Player-filer? Sök på Real Player, det finns väl nån gratisversion har jag för mig?

Har svagt minne av att det finns nån text/nedladdningsknapp om Real Player på sidan, men det var ett tag sen jag var inne på Theos sida... :)

Mvh Cissi
 
Sv: Vad är det för program som fattas?

Men Real Player har jag. Om det nu är det jag tror att du menar. :idea:

Ska prova Klite 's Media Player Classic, om jag nu hittar det...

Vielen dank!
 
Sv: Vad är det för program som fattas?

Jag kanske var otydlig. Det är dom rörliga bannersen som inte syns. Jag kan alltså inte klicka på filmerna...
 
Sv: Vad är det för program som fattas?

annars kan man säkert andvända VLC?
 
Sv: Vad är det för program som fattas?

Men det hjälper fortfarande inte, kan inte se de rörande bannersen. Jag har inga problem att titta på filmer annars någonstans. Det är alltså inte filmerna jag inte kan se.

Nu har jag dessutom fått 500000 jävla fucking onödiga program i min dator sen jag laddat ner massa skit program för att få det att fungera. :devil:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 649
Senast: Grazing
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
768
Senast: Lucifer
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp