Vad är det för låt!?

Idas

Trådstartare
Jag har fått någon låt i huvudet som jag inte kan komma på vilken det är. Det är en powerballad (tror jag), och det enda jag kan är

"You don't love me, anymoooooore. And you don't want me, anymore".

Har försökt googla men det kommer bara fram massa gamla låtar, det här är en ganska ny tror jag?

Tror snart att jag hittat på det själv :D

Jag har fått någon låt i huvudet som jag inte kan komma på vilken det är. Det är en powerballad (tror jag), och det enda jag kan är

"You don't love me, anymoooooore. And you don't want me, anymore".

Har försökt googla men det kommer bara fram massa gamla låtar, det här är en ganska ny tror jag?

Tror snart att jag hittat på det själv :D

Darin - Homeless, skulle jag tro.

Liknande trådar

Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
383
Senast: Tarnin
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Jeps
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
903
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar