MissFideli
Trådstartare
Det sitter ett till bakom mig där jag stod och fotade. Inga persienner finns, och det är förvisso underbart ljust (vilket jag vill kunna ha kvar), men jag vill ha nått som kan stoppa solljuset någorlunda ibland samt skydda mot insyn, då jag bor på markplan. Har tittat på träpersienner som är min dröm, men jag får inte ihop till både fönster och dörr från samma ställe. Tittat på plisségardiner, skulle kosta 2-3000 per fönster på Hemtex Absolutly not. Vanliga persienner vägrar jag, fult. Dom måste sitta på insidan av fönstret, inte mellan dom, så det går bort. Fönstren går dessutom inåt.
Vill helst inte att det ska kosta mer än allramax 1000 kr/fönster. Helst hälften.
Behöver även tips på gardiner. Har idag skira ljust gråbeige på sidorna, jättefint. Men vill ha nått mysigare nu till vintern. Inte panelgardiner.
Jag kan verkligen inte den här moderna stilen som jag ändå vill ha i denna lägenhet. Den är ju helt ny, mina tidigare shabby chic-grejer passar inte riktigt in.
Vill helst inte att det ska kosta mer än allramax 1000 kr/fönster. Helst hälften.
Behöver även tips på gardiner. Har idag skira ljust gråbeige på sidorna, jättefint. Men vill ha nått mysigare nu till vintern. Inte panelgardiner.
Jag kan verkligen inte den här moderna stilen som jag ändå vill ha i denna lägenhet. Den är ju helt ny, mina tidigare shabby chic-grejer passar inte riktigt in.