vaccinering

Sv: vaccinering

Kommer tyvärr inte ihåg vad jag betalade för alla tre gångerna sammanlagt, då jag grundvaccinerade. Kan försöka hitta räkningarna på det, men är inte säker på vart jag har dom.
Det jag vet nu iaf är att en vanlig vac + stelkramp, betalade jag 360 kr för. Men vet inte vilket, som kostade vad.

Hoppas ngn annan kan ge dig ett ca pris. Tror nog det kan variera lite i pris, på olika orter också.

Sv: vaccinering

Jag bor i en lite småstad där kostade första sprutan i grundvaccineringen till min unghäst 600kr och tror nog att nästa kostar lika mkt.

Liknande trådar

Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Amk
·
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: Freazer
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
340
Hästvård En häst grundvaccinerades fel med influensa + stelkramp, Prequenza Te (fick även botulismvaccin men där är intervallet korrekt)...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka