Vaccinationsintyg och pass

Jen84

Trådstartare
Hej!

Om hästen är vaccinerad och har ett vaccinationsintyg. Kan då en annan veterinär föra över de vaccinationerna så de finns med i passet? Någon som har koll på det?

Sv: Vaccinationsintyg och pass

Det gjorde min veterinär med mitt föl som blev vaccinerad innan passet var klart (inte samma vet som vaccinerat de första gångerna). Men jag har sparat intyget och förvarar det ihop med passet för säkerhets skull. Har dock inte stött på något problem hittills.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En person har dömts till böter och avstängning efter att ett förfalskat vaccinationsintyg upptäckts vid en tävling i Strömstad. Den...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: Freazer
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 446
Senast: Zetly
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 013
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Har nyligen köpt en importerat en häst från Irland av ett svenskt säljstall, och det irländska passet ifråga bestämmer hästen som...
2
Svar
21
· Visningar
3 377
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka