H
HeRomer
Bra/Dåligt osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jo det e det ja menar... bra/ dåligt??
Bra/Dåligt osv..
Ok, ja det var ju en annan sak. Det finns ingen som kan säga om det är bra eller dåligt just för din katt, alla är olika och mår bra av olika saker, funkar inte det fodret du har nu så testa och se om detta är bättre, du märker rätt fort på katten om den mår bra av det. *hukar mig för alla självutnämnda experter*
Light-torrfoder tycker jag överlag är skräp. Skulle rekommendera Hill's m/d före alla andra light-torrfoder om torrfoder tvunget måste ges.
Är inte problemet med lighttorrfoder att portionen som ska ges är så liten att katten aldrig blir mätt?
Jag prövade flera lighttorrfoder till mina tjockisar under nåt års tid. De gick inte ner ett dugg, i bästa fall låg de still (på övervikt) med lighttorrfoder.
Ner gick de inte förrän jag bytte till Mjau våtmat. Synd att du inte vill pröva det Zinita, det är ett väldigt bra sätt att banta en katt. Mina vägrade också äta det i början men jag lyckades lösa det problemet.
Din katt är jättevacker men skulle definitivt behöva gå ner i vikt - för hälsans skull.
Men då mena du mjau burkmat?
men är det inte så att de måste tugga för att minska risken för tandsten??
Men då mena du mjau burkmat?
men är det inte så att de måste tugga för att minska risken för tandsten??