Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Piuuh*Inte.
Finns ett par proffshandlers som ställer salukis hur mycket som helst. De har vid flertalet tillfällen haft ljusa kjolar när de ställt ljusa salukis, svarta kjolar till svarta salukis osv. De ställer så många hundar per utställning att de inte skulle hinna med klädbyten mellan klasserna och hundarna, men nog f*n står de med hundar som placerat sig i bästa tik/bästa hane nästan varje utställning, även när de har "fel" färg på kläderna. De är å andra sidan extremt duktiga på att visa hund, men jag tror att det alla gånger är bättre att ha "fel" färg och känna sig riktigt bekväm i sin klädsel än att ha "rätt" färg och inte vara lika bekväm.
Så är det i min ras med, att hundarna ska fristå och man står framför hunden, alt den får åka upp på bordet också.kl
Jag har ställt både dobermann och tric.LH collie i svarta byxor,men då fristår hundarna så jag är aldrig bakgrund till dom utan står framför eller bakom hunden (så hunden står i sträckt koppel framför mig)
Tror du grått kan fungera då?Jag skulle inte ha svarta eller vita byxor till din hund men det är klart det funkar om du inte har tillgång till annat. Men då kan det vara klokt att tänka extra på hur man står så att man inte är bakom hunden och liksom blurrar ihop det med hundens färger