Bulldoozer
Trådstartare
Började som knottror på underarmarna på blåmärkena jag hade där men reflekterade inte så mycket över det. Sen började det klia lite men nu har det spridit sig så jag har utslag/knottror/blåsor över hela armarna, under armhålan och i ljumskarna och kliar över hela kroppen. Jag blir gaaaalen, kliar fruktansvärt mycket. Kan hundarna dragit in nån ohyra? Kan det vara reaktion på sköljmedlet (fått det förut men då blev det mer torrrt och vansinnigt kliigt) maken tvättade och tror han tvättade med massa sköljmedel. Nu är torktumlaren paj så jag har inte kunnat tvätta om tvätten.. Men jag har blåsor t.o.m. mellan fingrarna och jag har ju inga plagg på händerna?
Tänkte ta mig till VC (om man lyckas boka tid där) på måndag om jag inte fått ordning på det över helgen.. Ingen annan i familjen har nån klåda (än iallafall), några uppslag på vad det kan vara?
Tänkte ta mig till VC (om man lyckas boka tid där) på måndag om jag inte fått ordning på det över helgen.. Ingen annan i familjen har nån klåda (än iallafall), några uppslag på vad det kan vara?