Utklädda hästar och ryttare

Hepzheba

Trådstartare
Hittade denna lilla bildserie och tänkte höra om någon här har klätt ut sig och sin häst i år?
Sedan jag fick min svarta foderhäst för två år sedan har jag sagt att jag vill klä ut mig till huvudlös ryttare, men det har ännu inte blivit av då jag inte har någon som är lika nördig som jag och vill ta kort... :meh:

Men visa era bilder när ni och hästarna är utklädda! :D
 
Sv: Utklädda hästar och ryttare

Haha, skulle ju vara skitfränt ju :D

Jag har tyvärr inga maskeradbilder men skriver här för att hitta tillbaks :)
 
Sv: Utklädda hästar och ryttare

IMG_8773.JPG


Maskeradhoppning i Gränna, klart man måste vara polkagris då :D
 
Sv: Utklädda hästar och ryttare

Här är tomten och hennes ena ren ute på tomtetölttävling! Och gissa vem som vann? :D
tomtetoltren.jpg

Titta noga så ser ni hornen, de smälter in lite i mörkret. Vi hade även ljusslingor på benen...

Egentligen skulle jag klätt ut mig till grinchen men hann aldrig sy den kostymen, tyget finns kvar inför årets tomtetölttävling... Får se vad det kan bli!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 142
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 069
Senast: mars
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 356
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 837
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp