Uteritt i trav

Status
Stängd för vidare inlägg.
nu börjar jag märka att min träning hjälper. Tog en en timmas runda idag med Indra och Laura. Mycket trav och långa snabba galoppsträckor i uppförslut.jag orkade och blev inte svettig fast det var mycket fältsits och rida lätt. Jätteskönt att äntligen känna att träningen märks. Laura gick också bra idag. Mycket med rygen och nackensänkt. Kände liksom hur lätt hon trippade fram på asfalten i traven när vi körde lite sen träning. Full av styrka och riktigt skiner i sin svarta päls. Får ta ett kort imorgon så det syns. Sedan busade hon lite i gången men när slickgodiset kom fram lös busögonen till och halsen sträcktes fram för att sno åt sig en bit.hon är för skön ibland!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På privatlektionsstället vid världens ände är det inte så noga med terminer och så, så där har jag möjlighet att rida lektion då och då...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland så begriper jag mig verkligen inte på W. Förra lördagen när jag red ut på honom, var han stressig och ganska jobbig. Idag kändes...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Magiana
·
Träning Jag har en ponny som saknar framåtbjudning. Han är lat, och otroligt trög. Jag måste kämpa sk*ten ur mig för att få igång han när vi...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: raggsock
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 798
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar