Uteboxar! Priser?

C

CarolaLind

Har ni Uteboxar?

Kostnad? Bilder?

Alltid när man kollar runt på tillverkarnas sidor så finns det inga prislistor :confused: Sånt blir jag så sur på.

Vad har ni för tips?
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Jag har ringt J*BA så många gånger i sommar, så jag kan ringa dit och kolla om du vill...en gång till spelar liksom ingen roll...:D
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Jag ringde och frågade om priset på förstasidan på jaba.
Det är 3 eller 4 boxar tror jag !?
Den kombinationen kostade 30.000:-
Hej från Hambo:banana:
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Jen80 skrev:
Jag har ringt J*BA så många gånger i sommar, så jag kan ringa dit och kolla om du vill...en gång till spelar liksom ingen roll...:D

:bow: :D
Du en riktig kompis du :D
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Hambo skrev:
Jag ringde och frågade om priset på förstasidan på jaba.
Det är 3 eller 4 boxar tror jag !?
Den kombinationen kostade 30.000:-
Hej från Hambo:banana:

Ska jag genast kolla! Tack! :bow:
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Haha, jag drömde faktiskt att jag var hos dig (på nya stället) häromnatten, det var skithäftigt :cool:.

OT, vaddå?
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Haha, jo det lät ju bättre... Han är skitduktig på att snickra och jag tror faktiskt han skulle kunna livnära sig på att åka runt och bygag stallar... Men jag vill ha honom hemma!

Har en del bilder på vårt nya utestall :love: men ingenstans att lägga dem, PM:a mail så skickar jag ett par :).
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Jasså Athena, din gubbe är skicklig på att snickra utebox.
Jag bor ju inte så långt bort......
Lennart funderar på uteboxar om han får sålt gården.
Han frågade mig härom veckan om jag visste något bra ställe att köpa uteboxar från.
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Kollade pris på flyttbart utestall för 2 hästar när jag var i akutbehov av fler boxplatser. Tror prislappen hamnade på ca 125 000:-. Kommer tyvärr inte ihåg vilket företag det var.
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Kom hit och kolla vetja :). Jag bjuder på kaffe! Vi är inte hemma på lördag men söndag går bra...
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Min sambo har byggt mina två uteboxar, priset har väll slutat på ca 10000-15000 kr. Då är dom isolerade och plåtbeklädda. Jag är jätte nöjd med dom och dom ser bra ut oxå. Måtten är ca 3,5x3,8 per box invändigt.
 
Sv: Uteboxar! Priser?

Ska försöka ordna bild. Har inte riktigt fått i ordning datorn hemma men någon gång måste jag ju fixa det. (Har bara bott på vår gård sedan Sept.)

Innan vi byggde själva så ringde vi runt och kollade priser på "färdiga" boxar. Kommer inte ihåg vilket företag det var men 2 boxar, isolerda, skulle gå på 80,000 kr.

Som tur är så är min sambo snickare och min bror och far elektriker.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa När Sareks mage rasade helt i vintras fick jag tips av veterinären att ge allergifoder (RC Hypoallergenic) istället för magfoder...
Svar
12
· Visningar
639
Senast: Wenniz
·
Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 663
Senast: Acer
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
392
Senast: Lyan
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 933
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp