- Svar: 20
- Visningar: 1 181
Jag gick och lade mig 22.30 igår kväll och vaknade i full panik kl 01, med värk i vänster (inte senast opererade benet) höftpart. Så upp och ta en oxinorm, försökte gå lite och värsta paniken släppte. Jag satte mig vid datorn en stund, för att tabletten skulle få värka. Sedan lyckades jag somna om, men vaknade några gånger till med värk i varierande ben.
Anneli, har varit här idag 9.20. Redan då var det sol och 10 grader varmt. Eftersom jag inte var på hugget, så tog jag faktiskt en oxinorm till, tillsammans med alvedonen och escitalopramen. Jag har nu precis avverkat frukost och Sofias Änglar. Anneli sa att vädret verkar lovande. Jag vaknade med huvudvärk, så jag ska ut o rensa skallen I em. I kväll är det Jakob som kommer igen. Han får sätta permon på laddning.
Tydligen led jag av kaffebrist. Huvudvärken blåste bort.
Anneli, har varit här idag 9.20. Redan då var det sol och 10 grader varmt. Eftersom jag inte var på hugget, så tog jag faktiskt en oxinorm till, tillsammans med alvedonen och escitalopramen. Jag har nu precis avverkat frukost och Sofias Änglar. Anneli sa att vädret verkar lovande. Jag vaknade med huvudvärk, så jag ska ut o rensa skallen I em. I kväll är det Jakob som kommer igen. Han får sätta permon på laddning.
Tydligen led jag av kaffebrist. Huvudvärken blåste bort.