urinvägsinflamation el urinvägsinfektion

L

Lieanne

har en livskamrat på 20 år,å nu har han börjat springa väldigt ofta på lådan,förstår ju att de e något med urinen,men nu har jag sett som små tunna trådar röda å sega,å det har kommit liteurin men han har kissat ofta,men inte dom mängder han brukar.det var så här för ung 2veckor sen ,dessemellan har det varit normalt,om det är en urinvgsinfektion el urinvägsinflamation,vet någon vad för antibiotika de får,äter å dricker som vanligt."orolig"

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 700
Senast: Nominous
·
Katthälsa Veterinären ska kontaktas i morgon (min vet har lördagsöppet :). Tänkte mest få råd i kväll....eller tankar. Min vildkatthona jag...
Svar
9
· Visningar
2 286
Senast: Mynta2
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 937
Senast: lundborg
·
C
Övr. Katt Vilka problem jag har med mina lilla tiger kille, verkar aldrig få vara bra! I mitten på januari flyttade jag & min sambo till en...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: cerrox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama