"Upptakt inför fälttävlanssäsongen"

PrinceFair

Trådstartare
inbjuds det till på ridsport.se.....
Har det varit tidigare eller är det ett nytt påfund?
(Är en samling för juniorer 14-18 år som rider minst lätt klass)
jag tycker iaf att det verkar vara ett bra initiativ, för att fånga upp folk inför kommande landslagstrupper mm.
är det någon här som ska dit i halmstad i april eller som var där igår (18/2) på strömsholm?

Sv: "Upptakt inför fälttävlanssäsongen"

tror det!! :D i Halmstad asså!

Varför är det bara juniorer alltid, jag som är ett år för gammal :mad::angel:
Ska det vara något för YR?

Nyrelski skrev:
Varför är det bara juniorer alltid, jag som är ett år för gammal :mad::angel:
Ska det vara något för YR?

Finns väl något liknande för dom under 30 tror jag , det står oxå om det på ridsport någonstans.

PrinceFair skrev:
inbjuds det till på ridsport.se.....
Har det varit tidigare eller är det ett nytt påfund?
(Är en samling för juniorer 14-18 år som rider minst lätt klass)
jag tycker iaf att det verkar vara ett bra initiativ, för att fånga upp folk inför kommande landslagstrupper mm.
är det någon här som ska dit i halmstad i april eller som var där igår (18/2) på strömsholm?

Men dom juniorer som rider lätt klass är ju redan med i juniorlandslaget, behöver dom verkligen fler:devil: :devil:

"japp nu var jag tvungen att vara lite elak":angel:

Kul Wert!

Du kanske vill PM:a mig och tala om vilka av landslagryttarna du menar?

Nej det gäller ingen specifik person utan mer en spinoff på dom föregående diskussionerna vi haft angående att kraven sänkts så drastiskt på senare år, från etablerade ekipage i ** klass till ja ekipage som genomfört lätt...

Det var det som var ironin i det hela..

wert skrev:
Nej det gäller ingen specifik person utan mer en spinoff på dom föregående diskussionerna vi haft angående att kraven sänkts så drastiskt på senare år, från etablerade ekipage i ** klass till ja ekipage som genomfört lätt...

Från det ena till det andra, tror du övernattat hos min syster en gång, efter en tävling i Övedskloster.:angel:

förbundet hade väll någon satsning mot os 2012 men de var väll för dem som hade passerat yr... surt antingen är man för gammal eller för ung:smirk:

ja, det finns en projektgrupp inför OS 2012, och den består av ryttare som är 22 och uppåt tror jag

Ja, det är det enda jag har sett. Har dessutom varken resultat eller häst för att passa in i den gruppen, så att jag är för ung är det minsta problemet där :angel:

fälttävlansmamma skrev:
wert skrev:

Från det ena till det andra, tror du övernattat hos min syster en gång, efter en tävling i Övedskloster.:angel:

Ja men det stämmer efter tävlingen från helvetet;)

fälttävlansnisse skrev:
förbundet hade väll någon satsning mot os 2012 men de var väll för dem som hade passerat yr... surt antingen är man för gammal eller för ung:smirk:

Nä men så var det väl inte?? Tror det var så att man högst skulle vara 40 (idag) och lägst 19, det är ju 6 år kvar och visst måste det även gälla dom som kommer vara under 28 år 2012?

jo så var det kanske, men slog mig just att man nog skullle ha ridit 2*ig så då sket det sig oxå:smirk:
Får väll hoppas på att de inte redan har bestämt vem som får åka o se till att rida bra fram tills det är dags för os 2012 så får man kanske vara med:angel: :rofl:

Tja du det kan ju vara så att dom/den som åker till OS 2012 rider ponny idag och har inte ens startat debutant. Är man väl där det året så spelar det ju mindre roll vad man red för 6 år sedan ;)

det hade jag oxå gött gärna velat vetom vilka dom är som rider lätt klass??? :confused: :mad:

Det var det som var ironin i det hela..

jag hade GÖTT GÄRNA velat veta vilka det är som du påstår kan ha kvalat in till juniorlandslaget med resultat i lätt klass?!? :mad: :confused:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka