uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tokmaja

Hade ju en tråd för ett tag sedan när jag frågade om man ska dra tillbaka förhuden på små pojkar och tvätta.
Tyvärr, ja jag måste säga tyvärr, så har jag nu fått svar, både från läkare och sjuksköterska då vår son har fått en bakterie under förhuden och snoppen svällt upp på honom :crazy: .. man ska INTE dra tillbaka förhuden på små pojkar, OM det skulle vara trång kan det bla fastna bakom och det är INTE bra osv.
Bara så ni vet :) . ;)
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

å vad skönt att veta! började hoppas att det skulle vara en tjej i magen så man slapp sånna "killbekymmer" men nu behöver jag ju inte oroa mig längre! ;)
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Jag hörde för länge sen något som jag alltid tagit fasta på. Och det var att när det är dax att dra tillbaka förhuden och göra rent kan pojken redan göra det själv, och lär göra det också :rofl:
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Åh, vad bra!
Att jag slipper göra det på honom med gott samvete alltså.
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Den informationen tackar jag för!
Gillar när lösningen är 'gör ingenting'. Passar mig fint :rofl:
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Hahaha! :)

Oroa er inte! Pojkarna börjar praktisera i badkaret i ganska låg ålder :rofl:

/Cecilia
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Men varför då "tyvärr". Det var väl jättebra att du fick reda på hur du skulle göra.
gulan
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Tackar! Blev lite orolig nu när jag fick en Max..
 
Sv: uppföljning på småpojkarns rengörning :-)

Därför att sonen fick balanit, och det är mindre trevligt sätt att få reda på det på... hade varit bättre att jag bara kunnat fråga på bvc om två veckor när vi ska dit :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Sonen har under våren haft ont till och från när han kissar. Vi har kunnat konstatera att förhuden ser väldigt trång ut, och han har...
Svar
4
· Visningar
1 220
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 006
Senast: monster1
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 020
Senast: cirkus
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 733
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp