Unghästen lyfte upp katten i svansen

Det är klart att kattungen kan ha skadats, men den behöver inte ha skadats. Det är bara att känna igenom den och se hur den reagerar.

Skulle känna igenom hela ryggen också, om det verkar ömt kan det ju bara vara muskelsträckning likväl som något värre.

Verkar katten okej hade jag nog inte oroat mig, annars går det ju att åka in och röntga för säkerhets skull. Svansen är ju ändå ryggraden, så hade katten haft ont hade jag nog åkt in.
Det beror ju lite på vilken katt det är, en kattunge klarar nog ett lyft i svansen bättre än en gammal överviktig pensionärskatt....

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
376
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka