Unghästträff - mot Unghäst-VM dressyr

Gabby_Ossi

Trådstartare
Någon som hade tänkt gå på detta? Det är i Flyinge 4 april och Strömsholm 5 april.

Vänder sig till ryttare, tränare, hästägare, uppfödare och domare. "Ett utmärkt tillfälle att knyta framtida kontakter, även för uppfödare/hästägare inför kommande år."

Det kommer visas exempelekipage och Eric Lette, Anette Fransén Iacobaéus, Susanne Gielen och Bo Jenå kommenterar och delar erfarenheter.
"Vad vill domaren se? Hur förbereder vi den unga hästen? Vad krävs och förväntas?"

Tycker det verkar som att det skulle kunna vara roligt och intressant, men vet inte riktigt om de tänkt sig att "vanliga dödliga" kan få komma och se och lära eller om det mest är inriktat till de som mer troligen kommer vara inblandade i framtida Unghäst-VM ekipage.

Är rädd att det bara kommer vara en massa "bigshots" där :angel: Men alla börjar ju någonstans, eller hur? ;)
 
Sv: Unghästträff - mot Unghäst-VM dressyr

Lika bra o viktigt för den som t ex ska rida champ-kval på hemmaplan var på Strömsholm för några år sen och det var blandad publik och nyttigt för alla. Anmäl!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den 4 och 5 april arrangerar Ridsportförbundet och Swede Horse en unghästträff för dressyrryttare, hästägare, uppfödare, tränare och...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Gunnar
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 331
C
Avel Jag föreslår att vi håller en tumme för "di svenske" nere i Verden! Kanske även en "extra tumme" för Ploppi och hennes fina uppfödning i...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: Hiddeous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp