Unga killar till häst

Sv: Unga killar till häst

det där är "min" ridskola :banana: jättekul initiativ tycker jag, killarna tycker det är jättekul och hästarna får ju oxå lite omväxling :)

Verkligen kul initiativ! :) Fler ridskolor borde ha "temagrupper" och kan det locka killar till ridningen är det toppen!

Jag håller med er! Det borde satsas mer på att få in fler killar i ridningen. Många av våra proffs ryttare är killar. Temagrupper var en mycket bra idé!:) Synd att ridningen ses som en "tjejsport", den stämplen skrämmer nog iväg många killar.

Jag rider också där och "känner" en del från gruppen. Jag tycker det är jättekul att det få så mycket uppmärksamhet! Idag ska en annan tidning dit och tv har också vart där!!:D

Senast ändrad:

Fast jag hoppas att tjejer också är välkomna. Det finns väl tjejer som vill bli riddare med?

Jag rider också där! Antenn: Vilken dag rider du!!:banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Vår satsning Trygga ledare tillsammans med Friends och Stenbecks Stiftelse gör avtryck i USA. När Washington Horse Show lanserar...
Svar
0
· Visningar
78
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrlegenden Reiner Klimke korrigerade en gång en blivande GP-häst under utbildning lite opedagogiskt. Lärdomen av felsteget kom att...
Svar
0
· Visningar
369
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Varför vill (kvinnliga) experter inom ridsporten alltid ha med en häst på bild, när de ska porträtteras i tidningen? Ridsports Hege...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Skandalerna inom ridsporten efter avslöjanden om hästar som plågats har påverkat överdomare Marita Mattssons arbete på tävlingarna.
Svar
0
· Visningar
335
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama