M
M-Meduza
Skulle vilja ha lite tips på bygge av voljär. Har stor trädgård och eftersom katterna ska få sin "uteplats" tycker jag även sambons två undulater sickan och harry förtjänar en också ( o då kanske ja slipper alla fjädrar sommartid iaf )
antagligen bygger vi den mot husets ena vägg. Då är det ju inte sol där hela dygnet. Är typ där solen går upp.
Ska man bygga som små hus till pippisarna också där inne?självklart massa grenar osv.. Vi har nära till skog
förstått att tak över halva och nät över halva är bra så dom kan duscha i regnet
Vore jättekul att se andras voljärer och stoooora burar...
Jag tänkte att den skulle bli ca1,8mhög, nästan 2 m bred. sen vet jag inte djupet? 1 m kanske? el ska det va mer?
aldrig haft fågel....men försöker sätta mig in i det o läsa här =)
antagligen bygger vi den mot husets ena vägg. Då är det ju inte sol där hela dygnet. Är typ där solen går upp.
Ska man bygga som små hus till pippisarna också där inne?självklart massa grenar osv.. Vi har nära till skog
förstått att tak över halva och nät över halva är bra så dom kan duscha i regnet
Vore jättekul att se andras voljärer och stoooora burar...
Jag tänkte att den skulle bli ca1,8mhög, nästan 2 m bred. sen vet jag inte djupet? 1 m kanske? el ska det va mer?
aldrig haft fågel....men försöker sätta mig in i det o läsa här =)