Underbara bilder på minirex ungarna!

H

Harmoni

De är verkligen ljuvliga!

Först ut är Paradisets Ylle som är en helt gudomlig liten unge! Han är kelig och gosig men otroligt nyfiken och framåt, slickas alltid när man kelar med honom. Och han är fortfarande till salu :confused: :) Otroligt fin presentation har han också tror han kan bli en toppen hoppare!
Kaniner049.jpg

Kaniner071.jpg

Kaniner075.jpg

Kaniner054.jpg

Kaniner051.jpg

Kaniner058.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Underbara bilder på minirex ungarna!

Sedan lilla blyga Paradisets Teddy som kommer få lejonman, han är också välidgt gosig, men mycket blygare än brorsan :)
Kaniner046.jpg

Kaniner064.jpg

Kaniner063.jpg

Kaniner053.jpg

Kaniner059.jpg

Och sedan ett gruppfoto där man ser hur gosiga dem är :bump:
Kaniner079.jpg

Söta som tusan! Ras?

svarar för min syster, det är minirex vanliga i USA och vi vill få dem godkända i Sverige :banana: de blir max 1,4 kg tunga med korta öron men lite större än renrasiga hermeliner får de lov bli alltså. Med rexpäls alltså :love:

Alltså, den där Teddy var ju bland de sötaste jag skådat :love:...

Vi får kaninungar vilken dag som helst nu hoppas jag :D Gotlandskaniner.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 014
Senast: Efwa
·
Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Caoimhe
·
Hundhälsa Jag befinner mig i Polen just nu hos min släkt. Jag älskar verkligen mitt hemland...men som hundälskare lider jag verkligen ibland av...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Misiaczek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama