Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns det inte någon legendarisk lek där @cirkus blev grundlurad?
Den har nog både Cirkus och Myrten i minnet
Jag med! Jag var LL och det var Cirkus allra första lek och hon satt och skickade PM till mig å hade listat ut allt och jag bara ville skrika "men ser du inte!!!" Sjuukt frustrerande (men samtidigt liite kul)
Myrten var fantastisk som demon i den leken
Hon skulle skicka käk-PM, råkade skicka till cirkus också, som inte var med i lyan...Tror @Myrten gjorde en fin tabbe och bjöd in fel person till en konversation i lyan också.....
Kan du berätta hur det var med den nu igen?
En rolig sak från mig som LL är Sagan om Isfolket där jag hade karaktären Ulvhedin och hade lottat Hedinn som ulv....
Näää inte alls en freudiansk felskrivning...
Haha ja! Men det var kul, jag blev ju nästan godförklarad sen, efter alla "Ulvhedin, höhö då måste Hedinn vara ulv!" I början av leken.En rolig sak från mig som LL är Sagan om Isfolket där jag hade karaktären Ulvhedin och hade lottat Hedinn som ulv....
En rolig sak från mig som LL är Sagan om Isfolket där jag hade karaktären Ulvhedin och hade lottat Hedinn som ulv....
Låter bekant. Minns dock inte vilken lek?
Hahaha men sluta, den hade ju jag nästan förträngt vid det här laget!
Men åh!
Kom på en.
@Hedinn var med i sin första lek (?) och var siare och hade hittat en ulv.
Hon försökte få till teorier och dom andra undrade varför hon trodde x var ond.
Då säger hon att hon har siat x
Jag med. Jag har nog aldrig varit så fruktansvärt frustrerad över en lek, någonsin. Jag visste ju att jag var god, kvar var demonen och en spion, spionen hade ju givetvis info om vem som var vem, så för mig var det ju givet att spionen bara skulle bestämt lägga en röst på den andra, med en säker motivering. MEN DET HÄNDE INTE!!
Ja och jag trodde jag skulle skämmas till döds och aldrig mer vara med i en lek när alla blev så arga.Åh den kommer jag ihåg, å vad sjukt frustrerad jag blev. Vi var precis på väg att vinna och förlorade leken på det