Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill dock varna för snören överlag, det är många katter som hamnar på akuten efter att de svalt snören.Skosnören!
Generellt brukar det vara jag som tycker det är roligast med nya leksaker. Katterna föredrar skräp de hittar hemma
En butik här sålde vippor för typ 3 kr. Vi har många på lager.Jag tog bort bjällran som satt fast och har lyckats få igång henne två gånger ikväll. Så det blir att inhandla en bättre vippa!
Kim gillar inte heller bjällror, jag får alltid klippa loss dem eller pilla ut dem ur diverse leksaker annars vill han inte leka med dem.Jag tog bort bjällran som satt fast och har lyckats få igång henne två gånger ikväll. Så det blir att inhandla en bättre vippa!
Nä, det är bara att leka på så länge hon vill vara med! Det enda man ska vara försiktig med är laserpekare, som kan bygga upp frustration.Kan katter bli stressade av för mycket jaktlekar? Jag tror nog att jag kommer få leka mycket med henne, hon leker inte "själv" men drar man igång henne så är aktiv förutom att hon inte hoppar särskilt mycket. Hundar kan ju bli stressade av för mycket reperativa högstress aktiviteter som att kasta boll. Motion och aktivering behöver hon ju helt klart.