JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ulf Wadeborn om branden: ”Glad att hästarna klarade sig”
Moderator
Hästnyheter
Ulf Ohlsson tog sin hittills livs största seger med Papagayo E. i VM. Han hyllar nu hästen när tävlingskarriären tyvärr är över. ...
Hästnyheter
Sent på söndagseftermiddagen avbröts tävlingarna i Liverpool International Horse Show på grund av en brand i ett garage intill där...
Hästnyheter
Bränderna som härjar i Kalifornien har tvingat tusentals människor att lämna sina hem. Likaså har många hästar evakuerats. Nu kommer...
Hästnyheter
Ännu fler hästar har dött i lågorna i Kalifornien. Ett klipp som har spridits i sociala medier visar hur hästar släpps lösa för att de...
Saab ?
Fordon "Går att köra med en glasspinne i tändlåset" skrattade polisen när min finfina Saab 90 blivit stulen. En får se det från den ljusa...
lingonben
11 minuter sedan
Erfarenhet av att tvätta dunjacka?
Kläder & Bli fin Nej, jag har ingen dunjacka eller duntäcke så hundarna fick bollarna. Tänkte att det inte är en dunjacka så det var nog inte lika...
Enya
37 minuter sedan
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 693
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Valpkursen idag gick bra. Han låter fortfarande som ett övervuxet marsvin men vi kunde ändå sitta i en tajt ring med resten av ekipagen...
geting
51 minuter sedan
Svar: 1 003
Visningar: 56 265
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
57 minuter sedan
Svar: 1 427
Visningar: 121 358
Djur
Ridbyxor
Utrustning Ber om ursäkt på förhand åt butikens vägnar pga inte så charmiga bilder, tyvärr 😅 men byxorna är väldigt sköna & följsamma, i huvudsak...
Murray
14 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker inte man kan anta att en häst som beter sig ”väl” på tex besiktning mår bättre än en som är mer stökig.
Hästars beteende...
MiniLi
Idag kl 21:57
Svar: 257
Visningar: 13 486
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Ingen upplyftande läsning direkt samtidigt som jag inte riktigt kan motsätta mig det, jag tycker ju att man ska värna om rasen och att...
Novienna
Idag kl 21:43