Status
Stängd för vidare inlägg.

Mysgrisen

Trådstartare
Idag ska vi på UL. Det ska bli så spännande att få se den lill*. Vi har iofs gjort två VUL redan pga blödningar, men då var vi så oroliga att nåt var fel. Idag känns det mer spännande, men lite nervöst också.

Hur ligger ni andra till i veckor? Jag är i v 19.
 
Sv: UL idag!

hur kändes det för dig på UL?? :bump:


SJälv är min son 14 månader, men jag tyckte inte att det var så himla märkvärdigt då jag gjorde min UL i vecka 16.
Mäktigare blev det då jag fick göra UL 2 ggr i månaden från 6 - 9 månaden.Vårat sista UL hade vi dagen innan han föddes, det var en känsla det :banana:
 
Sv: UL idag!

Vad spännande!

Jag är i v. 25+6 och har gjort 4 (!) UL, det första v. 15 eftersom de inte hittade några hjärtljud hos BM. Sen gjorde vi ett i v. 18, men då såg de inte allt som de skulle eftersom jag har min moderkaka i framvägg så vi fick göra ett till i v. 20 men då såg de fortfarande inte vad de skulle så det var bara att åka tillbaka i v. 22 och då kunde de äntligen se allt :)

Första gången var jag så nervös och olycklig men allt var ju ok vilket var en otrolig lättnad. Inför det första ordinarie i v. 18 var jag så där härligt pirrig innan så det kändes lite snopet när de sa att jag var tvungen att komma tillbaks. Gången efter var jag helt övertygad om att det skulle bli ett UL till så då blev jag varken nervös eller förvånad. Inför sista ultraljudet var jag helt otroligt lugn och skämtade med läkaren, men det var iaf skönt när de kunde se hela hjärtat ordentligt.

Nu har jag iaf massor av bilder på den lill* kick-boxaren där inne!

Lycka till idag!
 
Sv: UL idag!

Hur har det gått?? Tyckte du det var lika häftigt som jag tycker? Jag har varit på två UL än så länge, ska på tredje om 3 veckor, vilket känns som en evighet!!!

Jag kan inte få nog av att titta på dom!!:love:

/Timsetim (24+6 med tvillingar)
 
Sv: UL idag!

Åh, det är så härligt att få se busen i magen.

Jag är i v. 27+3, så det var ett tag sen jag såg min lilla bebis.
Om en vecka får jag dock höra hjärtat igen.
 
Sv: UL idag!

Allt gick jättebra idag. BM var super på att förklara och visade noga så att vi skulle förstå vad hon menade.

Det var ett riktigt bustroll som levde runt därinne, och vi fick några fina bilder att ta med hem och visa dottern.

Helt otroligt att de är så "färdiga" redan!

När h*n spjärnade mot med benen och skulle vända sig såg den precis ut som en liten groda, så söt!:love:
 
Sv: UL idag!

Vad härligt!! Det är just de där stunderna jag kan längta till :love: , men någon mer graviditet... Nej inte på många många år om någonsin...:o :D
 
Sv: UL idag!

Vår såg PRECIS ut om Gollum i sagan om ringen. Långa smala pinnben, stora fötter, tjock mage, stort huvud och ögonen så där på sidan. Men väldigt söt ändå får man hoppas...
 
Sv: UL idag!

mino skrev:
Vår såg PRECIS ut om Gollum i sagan om ringen. Långa smala pinnben, stora fötter, tjock mage, stort huvud och ögonen så där på sidan. Men väldigt söt ändå får man hoppas...
:rofl: :bow: :D Låter gulligt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 692
Senast: Fille
·
  • Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
31
· Visningar
3 075
Senast: SiZo
·
Gravid - 1år Idag har min lilla skatt börjat hasa sig fram på magen på golvet! Utveckling är ju fantastiskt roligt och spännande men det skapar ju...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp