JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tyskland introducerar bettlösa klasser nästa år
Moderator
Hästnyheter
Nästa år får bara hästar som är registrerade som PRE/CDE representera Spanien på unghäst-VM i dressyr. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Första hälften av dressyrens lagklass är avklarad. Som väntat leder Tyskland efter två ryttare. Sverige har en fjärde plats efter en...
Hästnyheter
Den första internationella YR-tävlingen blev ett segertåg för Evelina Söderström och Weine. Två segrar toppades med en kürvinst och...
Hästnyheter
EM-dressyren har inletts med de första ryttarna i lagtävlingens Grand Prix-klass. Tinne Vilhelmson Silfven och Paridon Magi gjorde en...
Hingstar som dött, 2025.
Avel Michellino DVE 542 har dött 34 år gammal.
Görel
36 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 1 797
Avel
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja skulle jag lita på andrahandskällor och tredjehandskällor så hade jag fortfarande trott att alla dressyrhästar i eliten behandlas som...
SiZo
44 minuter sedan
Svar: 213
Visningar: 11 816
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Då skulle jag säga att du kan fortsätta kolla runt på Hööks bland deras andra byxor😊 Jag gillar Pikeur Candela men även Horselife Candy...
zarmino
Idag kl 21:18