Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur ska de tvättas i maskin? 40 grader eller 30 grader, vanligt program eller handtvätt? Jag vill inte förstöra dem så jag är väldigt rädd om dem, har ju inte en tjock plånbok precis
lät märkligt.. Mina andra skydd tvättar jag oxå i 40 utan priblem, var carbon gel som jag undrade över jag hittade inte nån info alls på min förpackning
Kan vara så, bra jag ska komma ihåg det. Har bara carbon gel fram, olympic bak. Men tur att jag köpt "skita ner" skydd som jag har när jag rider ut. Tur jag frågade här.
Men verkar dock funka för dem som brukar tvätta dem och det verkar inte ha gått fel med skydden.
tror det kan bero på att gelen kanske inte har någon funktion efter man tvättat dem, utan att dom blir som "vanliga" skydd. Gelen ska ju ge extra stötdempande o så men gelen stelnar kanske?! efter tvätt o får försämrad funktion...
kan mkt väl tänka mig att det är så iaf.
Hästmänniskan Haft 2-3 hästar inackorderade tidigare. Ridhästar.
Kan summera det hela med att det är skönt med bara en.
Nu har vi ju eget ställe, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.