tvätta back on track?

Cillen89

Trådstartare
har hört att man helst inte ska tvätta back on track, p.g.a effekten (keramiken) kan försämras. stämmer detta?
mitt nättäcke, används flitigt och är ganska skitigt ;)

Sv: tvätta back on track?

Jag tvättar min nackkrage och vantar 1gg/v.

Och det har jag gjort i mer än 6 år....

Jag tar lite flytande tvättmedel och blandar det med varmt vatten, knappt 40 grader, i handfatet.
Låter det ligga där till vattnet svalnat och sen sköljer jag det noga innan jag hänger upp det på tork i badrummet.

Tror nog du kan tvätta täcket i tvättmaskinen på 30 grader fintvätt med lite flytande tvättmedel.... det är vad jag skulle göra om jag hade haft ett sådant täcke.

Senast ändrad:
Sv: tvätta back on track?

följ tvättlappen så är det ju lugnt :)

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: MiniLi
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 657
Senast: CFrisk
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
995
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa en Back on Track Posture Reminder. Någon som har erfarenhet? satt den bekvämt eller skaver den vid armhålorna...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Leeelot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30