- Svar: 24
- Visningar: 2 941
Under en oskyldig lek attackerades den två år gamla pojken Iga Paul av en flodhäst – som hann svälja halva pojkens kropp innan ett vittne räddade honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under en oskyldig lek attackerades den två år gamla pojken Iga Paul av en flodhäst – som hann svälja halva pojkens kropp innan ett vittne räddade honom.
Precis min tanke och "attackerad av flodhäst" som ytterligare ett slag under bältet i människans redan totalt rubbade relation med vilda djurMen vad då "oskyldig lek"?!!?
Man låter väl för ***** inte ett litet barn leka med (eller i närheten av) et så stort och farligt djur??!
Men vad då "oskyldig lek"?!!?
Man låter väl för ***** inte ett litet barn leka med (eller i närheten av) et så stort och farligt djur??!
Det är inte helt osannolikt att det som står i artikeln faktiskt aldrig har hänt.Precis min tanke och "attackerad av flodhäst" som ytterligare ett slag under bältet i människans redan totalt rubbade relation med vilda djur![]()
Jag hörde om incidenten på P3 i lördags.Det är inte helt osannolikt att det som står i artikeln faktiskt aldrig har hänt.
I så fall har "oskyldig lek" och "attackerad av flodhäst" bara existerat i huvudet på den som skrivit ihop texten i syfte att skapa ett click bait.
Här är BBC's artikel om samma sak:Jag hörde om incidenten på P3 i lördags.
Det här.Flodhästar är farliga! De var ett av djuren jag verkligen hade respekt för när jag bodde i Kenya och flera dödsolyckor med just flodhästar händer årligen. De kan vara ganska aggressiva om de blir störda och simmar ut och välter båten och sedan ligger man i vattnet med ett halvt ton flodhäst.
Själva händelsen, som den är rapporterad, är att pojken verkligen var halvt inne i flodhästens mun, och kom ut därifrån mer eller mindre oskadd.så varför skulle just denna attacken inte ha hänt? Man kan nog med rätta ifrågasätta om pojken verkligen var halvt inne i flodhästens mun, men själva händelsen?
”Oskyldig lek” i kombination med ”attackerad av flodhäst” är ett högst tänkbart scenario.Det är inte helt osannolikt att det som står i artikeln faktiskt aldrig har hänt.
I så fall har "oskyldig lek" och "attackerad av flodhäst" bara existerat i huvudet på den som skrivit ihop texten i syfte att skapa ett click bait.
Det låter verkligen osannolikt på alla sätt och vis. Hamnar man i den käften när den smäller ihop kan man nog säga godnatt.
Svald i min värld innebär att man passerat svalget och är på väg ner i matstrupen.
Attackerad och tuggad lite på låter mer rimligt.
Eller flodhästOch ett barn som blivit tuggad på av en noshörning torde inte vara vid liv... eller iaf ordentligt skadad.