Två ryttare får stöd av SOK

Sveriges Olympiska Kommitté väljer ut idrottare inom flera grenar som får stöd för att nå sina mål via projektet Topp och Talang. Nu har två av Sveriges främsta fälttävlansryttare valts in i programmet.
Jättekul att två fälttävlansryttare får det stödet!

Blir klart med förbryllad över övriga val. I hoppningen så är det Peder F, Henrik VE och Malin BJ. Malin kan jag till viss del förstå, men varför ska ettan på världsrankingen ha SOK-stöd bara för att just OS inte gick som planerat?

Och sen PK i dressyren känns bara rent fel 👎

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tolv ytterligare idrottare får stöd från Sveriges olympiska kommittés, SOK, stödprogram Topp och talang över sommar-OS i Tokyo 2020 och...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 099
Senast: AraSlei
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges Olympiska Kommitté, SOK, har startat ett Utmanarprojekt. I andra vågen kom sex ryttare med i projektet. Marina Mattsson...
Svar
0
· Visningar
595
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Sveriges Olympiska Kommitté (SOK) idag presenterade 20 nya idrottare som får stöd genom SOK:s talangprogram, finns...
Svar
0
· Visningar
568
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025