TV-program, vad hette det?

Sar24BB66

Trådstartare
Hej! För några år sedan kom det ett program på TV med hoppryttare som red för landslagskaptenen Sylve Söderstrand och en annan blond kvinna som jag inte kommer ihåg namnet på. I slutet av varje dag fick ryttarna rosetter för hur bra de red, ju fler rosetter desto bättre. De red på lånade hästar, vill jag minnas. Kommer någon ihåg detta program? :)
 
Sv: TV-program, vad hette det?

Ingen som känner igen programmet? :) kommer tyvärr inte heller ihåg mer detaljer om det...
 
Sv: TV-program, vad hette det?

Jag vt vilket du menar, men kommer tyvärr inte ihåg vad det hette.

Den blonda kvinnan var väl Lotta Björe?
 
Sv: TV-program, vad hette det?

Var det inte det som var ett inslag i programmet Barbacka? Där var det i alla fall som ett ridläger där de typ tävlade mot varandra.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 331
Senast: Solstig
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 040
Senast: manda
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 267
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp