JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tuva kvalade till Falsterbo
Moderator
Hästnyheter
Roslagens Rid- och Körklubbs Matilda Jakobsson är nu nära att kvala in ännu en häst till Falsterbo Horse Show i sommar. Två segrar i...
Hästnyheter
Unghästarna fortsätter ha en central roll vid Elmia Scandinavian Horse Show. Nu har möjligheten att börja kvala till unghästklasserna...
Hästnyheter
Dressyrryttaren Emelie Brolin är ny tävlingsledare för dressyren på Falsterbo Horse Show. Hon efterträder Johan Lenz. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Örebroaren Daisy Pearson är redan klar för Göteborg horse show.
Nu har även tolvåringen Sally Wittvången, från Vittvång strax utanför...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag kastrerade min efter 2a löpet då hon blev väldigt påverkad av sina löp, mådde verkligen piss. Hade även problem med magen som inte...
Nevermind
7 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 245
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund läste om toxisk påverkan vid nedsatt njurfunktion. Kanske där vi är. Nåt strul är det ju med njurarna utan diagnos.
Kanske ska testa...
Hippocampus
42 minuter sedan
Svar: 1 131
Visningar: 66 281
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
51 minuter sedan
Svar: 542
Visningar: 28 482
Katt