Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det ngt speciellt med dom utöver platt mittdel?
Tycker inte att det ser så mycket annorlunda ut som mitt sprenger dynamic.
Min fux tyckte mycket om lockup bett och jag tycker lika mycket om dom ^_^, hon gick dock inte ens att styra på raka bett .
Provar ett just nu som hon verkar trivas ganska bra på, trots att hon inte alls gillar rörliga ringar i vanliga fall. Dock är det lite för långt. I normalfallet går hon på ett tredelat med fasta ringar, 11,5 cm. Hur skulle du tänka om storlek? XS eller S?Jag har både ett turtle top o ett turtle tactio. Rider enbart på turtle topbettet. Har haft massa olika bett men detta trivs hon super på.
Skulle ta ett S. Det är 11.8 o borde passa. Jag har köpt mina i England. 500-600 kronor billigare.Provar ett just nu som hon verkar trivas ganska bra på, trots att hon inte alls gillar rörliga ringar i vanliga fall. Dock är det lite för långt. I normalfallet går hon på ett tredelat med fasta ringar, 11,5 cm. Hur skulle du tänka om storlek? XS eller S?
”Neue Schules bett är tillverkade av det patenterade materialet NS Salox Gold. Salox gold har fördelen att bettet värms upp väldigt fort i hästens mun. Materialet är mjukt och trevligt i hästens mun och motverkar att tänderna slits.”Vad är det för material i bettet ?
”Neue Schules bett är tillverkade av det patenterade materialet NS Salox Gold. Salox gold har fördelen att bettet värms upp väldigt fort i hästens mun. Materialet är mjukt och trevligt i hästens mun och motverkar att tänderna slits.”