R

Rihonin

TTEAM-metoden vad är det??
Vad går det ut på och vart kan man få mera information? Böcker? Filmer? Kurser?
Har det funnits länge eller är det något nytt påfund?

Sv: Tteam ???

"Hästmassage och markövningar med TTouch och TTeam" av Linda Tellington-Jones, är det samma? Har den boken älskar den!

Ja, den boken har jag också.
Väldigt intressant!

*lånar knapp*

Skreppur!! "Hästmassage och markövningar med TTouch och TTeam" ja, det är den.

Har lånat boken och jag kan tyvärr inte hålla mig för skratt när jag läser den.. trollspö = spö.. hoppande delfiner och slickande kossor eller vad det nu var.. nej, den var inget för mig.

Jag lånade oxå boken,, och kunde inte heller hålla mig för skratt,, jag struntar ifs i alla löjliga namnen,, men övningarna är vanliga nh övningar som man har traslat till en massa,, och gjort mer kompliserade än de behöver vara.

Linda Tellington Jones, hon har en hemsida, det finns flera Tteam-trainare i Tyskland och Österrike.
Jag tycker hon är bra!!!!

angelaL skrev:
Jag lånade oxå boken,, och kunde inte heller hålla mig för skratt,, jag struntar ifs i alla löjliga namnen,, men övningarna är vanliga nh övningar som man har traslat till en massa,, och gjort mer kompliserade än de behöver vara.

Ja, komplicerade var rätt ord..

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 205
Senast: Äpplet.
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 629
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka