niardasp

Trådstartare
Om man pratar om "truppen" inom fälttävlan, vad menar man då?
"Gör du en satsning nu har du chans att komma med i truppen nästa år." Sagt till junior.

Sv: Truppen

Landslagstruppen antagligen :) Inget speciellt i fälttävlan, det kan man väl säga i alla idrotter eller?

Sv: Truppen

Ja det kan man säkert, men tänkte att eftersom jag hört det inom fälttävlan så kanske det var något speciellt inom det men det är säkert som du säger, att det kan förekomma inom alla idrotter :). Tänkte bara inte så långt ;).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff har tagit ut sina trupper i fälttävlan 2024. Nu är siktet inställt på OS i Paris. - Jag är väldigt...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 723
Senast: Milosari
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur