Lägg ner nu. Både rasist och xenofob kortet är sen länge förbrukat. Du kommer ingen vart med det längre. Ser du inte det
Kan du inte skriva nåt nytt i nästa inlägg? Nu har du fjantat med falska påståenden utan grund i tillräckligt många i rad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg ner nu. Både rasist och xenofob kortet är sen länge förbrukat. Du kommer ingen vart med det längre. Ser du inte det
Har du blivit utkastad? För du har ju sagt att du ständigt står i kontakt med partiledningen
Här är ett exempel på när du säger att du har varit i kontakt med partiledningenÄnnu en direkt lögn.
Här är ett exempel på när du säger att du har varit i kontakt med partiledningen
http://www.bukefalos.com/threads/sd-nu-3-e-storrsta-parti-del-2.1289263/page-88#post-16831567
För att du röstade på L eller var det FpVarför skulle det förenas med L? Vilket parti företräder du? Jag företräder inget parti alls.
För att du röstade på L eller var det Fp
Lägg ner nu sjoberga. Du har målat in dig i ditt eget lilla hörn och nu är det fler än jag som tröttnat på dig. Det ser vi ju här. Gonatt nu ska gammlingen sova sköntKorrekt. Hur menar du att din utsaga "ständigt står i kontakt med partiledningen" stöds av det?
För din information har jag varit i kontakt med partiledningar för både M, L, S, SD och MP i olika frågor. Från 1995 till 2016.
Jahaja, fokus här barn, fokus. Lugnt och stilla, inta varsin ringhörna och stanna där så att vi vuxna kan få diskutera Trump. @sjoberga @Gammeln
"......."."........"
Det finns någon som tror att Trump kan mäkla fred, jag länkade en artikel, insändare kanske, från GP tidigare och nu var det någon optimist i tv som sa samma. Tveksamt. Vad Trump har är att han är en buffel, han är fruktad menade gubben i tv, något svenskt morgonprogram. Flyg från riyad till Jerusalem nämnde han statsministern eller vad han är Netanhayo?
Det är typiskt sak som någon "som inte fattar något" gör. Jamen Trump måste den vägen, då ska president Trump få åka den vägen. Problem skitsnack och idioti att det inte går. Har någon utnyttjat det? ibland brukar jag göra så, bara absolut inte fatta något och sätta sig på "fel" plats i fikarummet t ex. Då är en okänslig buffel och det stör folk.
Fördelen med Trump är att han fattar inget och han vet inget, fast han verkar ha ett enormt arbetskapacitet och vara mycket intelligent säkert välutbildad.
Oavsett så blir det en enorm vinst om han lyckas med fredsskapande med Israel,palestin och Nordkorea. Vi får se. Jag har svårt att förstå att Trump inte skulle vunnit om han uppfört sig korrekt mot sina opponenter, hans agerande var eländigt dåligt.
Sydkorea sköt ned en drönare från Nordkorea idag, flygande föremål, kl 11 kom det ut. Vad det innebär, vet ej.
Hemskt med manchesterbomben.
Haha..det är ju inte bra att allt som skrivs registreras och görs lättåtkomligt..bra jobbatHär är ett exempel på när du säger att du har varit i kontakt med partiledningen
http://www.bukefalos.com/threads/sd-nu-3-e-storrsta-parti-del-2.1289263/page-88#post-16831567
Hm om man säger att någon har rasistiska åsikter, är det då inte i praktiken detsamma som att anklaga denne någon för att vara rasist..Bortförklaringar? Suck, backat och lagt ned i förhållande till ursprungsinlägget har jag redan gjort. Bukesemester kan du själv ta om du vill.
Jag har helt enkelt inte kallat LBB vare sig rasist eller xenofob, nånsin. Simple as that.
Vissa inlägg handlar om Trump, andra om Trumpliknande agerande@Gammeln @landsbygdsbo har ni inte ägnat er åt OT hat tillräckligt länge nu?
Nej de seanste sidorna handlar om att kasta så mycket skit på @sjoberga som möjligt. Om ni vill ha en sådan tråd tycker jag ni kan starta den och låta den här handla om USAs president, Donald Trump.Vissa inlägg handlar om Trump, andra om Trumpliknande agerande
Du kan läsa ditt inlägg 1191 här ovan.Var har jag, som du säger "kasta så mycket skit på @sjoberga som möjligt."
Citera mig gärna....
?? Hur kan "Haha..det är ju inte bra att allt som skrivs registreras och görs lättåtkomligt..bra jobbat "Du kan läsa ditt inlägg 1191 här ovan.
Det är pajkastnig!?? Hur kan "Haha..det är ju inte bra att allt som skrivs registreras och görs lättåtkomligt..bra jobbat "
Vara skitsnack..genom att gå tillbaka och kolla vad en person verkligen har skrivit kan du ju inte hitta annat än just det. Men om det är skitsnack så är det ju inte mitt fel, utan den som ursprunglingen har präntat ner texten eller hur?