Hej! Är en tjej med långa ben. Alltså passar nästan inga stövlar för att dem är för korta i skaftet. Jag har hittat ett par stövlar som passar mig hittills utan att behöva betala massor för dem. Ett par Ariat Heritage regular tall. Men vintern kommer och jag vill ha ett par fodrade ridstövlar som sitter lika bra och gör sitt ”jobb”.
Så jag var och provade ett par Connel på Hööks. Sköna stövlar och reglerbara i vaden vilket är bra. Problemet är bara att dem är så korta att det ser förjävligt ut på mina ben.
Är det bara jag som är fajantig eller finns det fler som oxå retar sig på att alla stövlar är korta? Vrf tillverkas inte fodrade stövlar i olika höjd på skaftet?
Tack på förhand!
Så jag var och provade ett par Connel på Hööks. Sköna stövlar och reglerbara i vaden vilket är bra. Problemet är bara att dem är så korta att det ser förjävligt ut på mina ben.
Är det bara jag som är fajantig eller finns det fler som oxå retar sig på att alla stövlar är korta? Vrf tillverkas inte fodrade stövlar i olika höjd på skaftet?
Tack på förhand!