Tack för förklaringen!Modal är i viskosfamiljen, dvs konstfiber framställt av naturprodukter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för förklaringen!Modal är i viskosfamiljen, dvs konstfiber framställt av naturprodukter.
Hur tycker du spetsen klarar sig i tvätt? Ser sköna ut!
Modal är i viskosfamiljen, dvs konstfiber framställt av naturprodukter.
Ja har några av dom och Cubus seamlessvaddennuheter, toppen! Bara behöver lite variation då jag ändå gillar bomull/liknandeJag gillar Mona på Cubus! Inga lappar och riktigt mjuka. Finns i olika modeller. Dock inte riktigt bomull, någon modal-historia är det. Vad är ens det?
Tycker storlekarna är som vanligt så köp din vanliga storlek. Jag kör hipstermodellen och de håller i all evighet.Newbody säger niSer att det går att beställa online numera men borde väl då slumpmässigt välja ett lag/förening/yaddayadda
Tycker ni storlekarna brukar vara som vanliga kedjor?
Ica Maxi brukar nog även ha Sloggi, får nog ta itu med att argt gå in och skälla på en butik bredvid för att sedan tröstshoppa trosor![]()
Lindex har jättesköna bomulls utan sömmar. De högre har lapp som är påsydd så man kan sprätta bort den utan att någonting går sönder. Jag har också extremt svårt med lapparOk. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite inputOmöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla lägetLappar i sidorna är helt ok!
Och jag får skäll av folk att jag har kvar lappar på kläder.. -det tillhör vett och etikett att ta bort sånt har jag fått höra... eller de som jämt skall hålla på att göra dem LÅT BLI MINA LAPPAR.....LAPPAR!!!
Trosor kör jag sedan länge Newbody, så där är problemet löst. Men alla t-shirts och linnen som ska ha fanskapen…även om jag klipper så nära jag kan så blir det ändå en vass kant kvar.
Och jag får skäll av folk att jag har kvar lappar på kläder.. -det tillhör vett och etikett att ta bort sånt har jag fått höra... eller de som jämt skall hålla på att göra dem LÅT BLI MINA LAPPAR.....
Håller med! De ljusgrå går sönder mkt snabbare än de andra också. Oklart varför det skiljer så mkt..Jag kör också på Dolly från Twilfit. Numera enbart, de är de enda som är sköna. Dock inte de ljusgrå! Helt orimligt, men tyget är så mycket sämre i den färgen. Blir nopprigt och obekvämt snabbt.
Jag använder bara Dolly, har nog 30 par i olika ålder och färger. Spetsen blir ledsen när min sambo tvättar de med ljus spets tillsammans med andra mörka kläder.Hur tycker du spetsen klarar sig i tvätt? Ser sköna ut!
Oh är PR utan lappar numera?New body eller mina nya favvosar- Pierre Robert med hög midja. Heeeelt underbara och finns typ i varenda matbutik. Kanske inte så värst sexiga, men...![]()
Ja går du via klubben behöver du inte stå för frakten.Beställde ett 4pack Newbody och de uppfyller kraven på så vis att de är bekväma+utan lappar+höga. Modellen verkar dock inte passa mig alls i att vara minsta smickrande för kroppen men kan väl inte få allt
Funderar på deras hipster till nästa gång men slipper man frakten om man passar på när en klubb i närheten säljer? Fick nu välja en okänd cheerleadingtrupp som fick extra pengar![]()